Succesverhalen

Nieuwsgierig hoe maakbedrijven onze diensten ervaren? Klanten vertellen uitgebreid over hun ervaringen met ons. Mocht je twijfelen, hopen we dat zij jou weten te overtuigen!

Werkgeversmerk & Academy voor KMWE Toolmanagers

Uniek werkgeversmerk

KMWE Toolmanagers uit Eindhoven heeft het als herslijper van verspanende gereedschappen, een uitstervend ras, zwaar op de arbeidsmarkt. Door middel van strategische sessies en een eigen interne Academy vallen ze positief op. En daarvan zijn de eerste resultaten zichtbaar.

Samen met Marlon Michiels (HR-manager) kijken we terug op dit traject.

Strategie & LinkedIn voor Driessen

1500+ Volgers op LinkedIn

Driessen BV uit Eersel wil haar kwaliteiten gerichter inzetten om hun bestaande markt te laten groeien en om uniek te zijn in een nieuwe markt. Driessen zocht hulp bij Maaketing om deze strategie op poten te zetten. Samen met Stefan Driessen (Mede-eigenaar/Sales Manager) kijken we terug op dit traject.

Beurzen & e-mail voor Goudsmit Magnetics

6+ maanden op locatie

Afgelopen half jaar heeft Maaketing een interim opdracht mogen invullen bij Goudsmit Magnetics. De opdracht? Het organiseren van 11 beursdeelnames en het opzetten van e-mailcampagnes. Leander van der Palen (Marketing manager) heeft het interim traject vanuit Goudsmit Magnetics begeleid. We hebben hem gevraagd naar zijn ervaringen.

Strategie & LinkedIn voor Mevi Group

1000+ Volgers op LinkedIn

Mevi Group is een internationale speler binnen de fijnmechanische industrie. We spraken Paul van Dongen (General Manager) van Mevi CZ (Tsjechische vestiging). Nadat “Het Vizier” bepaald was zijn Paul en zijn collega’s de marketingstrategie gaan uitdragen. Inmiddels heeft Mevi binnen één jaar de beoogde doelstelling met vlag en wimpel gehaald.

Strategie & website voor Sengers Metaal

Splinternieuwe website

Samen met Sengers Metaal hebben we een marketingstrategie ontwikkeld met het Vizier traject. Venera Smolders is 14 jaar werkzaam bij Sengers Metaal en is met name bezig met de administratie van het bedrijf. Wij vragen haar hoe zij het traject heeft ervaren als degene die het uiteindelijk intern moet gaan dragen.

Strategie voor TBRM Group

100% inzicht in de ideale klant

TBRM Group is een internationaal engineeringbedrijf dat zowel bestaande OEM-bedrijven als startups ondersteund door het leveren van diensten, kennis of complete project oplossingen inclusief hardware en flexibele capaciteit. Maaketing heeft samen met TBRM Het Vizier bepaald en zo hun identiteit en ideale klantengroep(en) achterhaalt. Wij spraken Paul van Tiel (CEO TBRM EC).

Hey! Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief! Je krijgt maandelijks gratis kennis, tips en ontwikkelingen in je mailbox.