Nieuwsgierig hoe maakbedrijven onze trainingen ervaren? Klanten vertellen uitgebreid over hun mening en ervaring van de Maaketing-trainingen. Mocht je nog twijfelen, hopen wij dat zij jou weten te overtuigen!

Driessen BV made by
+ 0 %
LinkedIn-volgers (1 jaar)

Driessen BV richt Vizier op ideale klant

Driessen BV uit Eersel zet Maaketing in om op zoek te gaan naar haar ideale klant. De precisie plaatbewerker wil haar kwaliteiten gerichter inzetten om hun bestaande markt te laten groeien en om uniek te zijn in een nieuwe markt. Driessen zocht hulp om deze strategie op poten te zetten en vroeg Maaketing om hulp. Samen met Stefan Driessen (Sales Manager) kijken we terug op dit traject.

Logo Mevi Group
+ 0 %
LinkedIn-volgers (1 jaar)

De succesvolle uitkomst van Het Vizier traject van Mevi

Mevi Group & Mevi CZ is een internationale speler binnen de fijnmechanische industrie. Zij zijn gevestigd in Nederland, België en Tsjechië. We spraken Paul van Dongen (General Manager) van Mevi CZ (Tsjechische vestiging). Nadat “Het Vizier” bepaald was zijn Paul en zijn collega’s de marketingstrategie gaan uitdragen. Inmiddels heeft Mevi binnen één jaar de beoogde doelstelling met vlag en wimpel gehaald.

TBRM Group
+ 0 %
Meer inzicht

Het Vizier traject van TBRM

TBRM (The Bicycle Repair Man) is een internationaal opererend engineeringbedrijf dat zowel bestaande OEM-bedrijven als startups ondersteund door het leveren van diensten, kennis of complete project oplossingen inclusief hardware en flexibele capaciteit. 

Maaketing heeft samen met TBRM Het Vizier bepaald en zo hun identiteit en ideale klantengroep(en) achterhaalt. Wij spraken Paul van Tiel. Samen met de andere MT-leden Patrick Smulders en Koen In ’t Ven heeft hij het traject doorlopen.

Annelies Cnossen
- IDBike B.V.

Het was absoluut een boeiend en leuk gebracht verhaal donderdag. Als we straks vacatures kunnen gaan uitzetten gaan we er zeker punten uit meenemen.

Susanne Janssen
- Multifix B.V.

Heel herkenbaar en waardevol. Met goede tips die direct toegepast kunnen worden.

Robbin van Zanten
- Nijdra Group

Een interessante interactieve training. Je krijgt een aantal handige (online) tips mee die je kunt gaan toepassen in de praktijk.

Ron van Praat
- Actemium

Jorg en Sten zijn twee jonge gedreven ondernemers met veel kennis in de maakindustrie op gebied van marketing en communicatie. Was een zeer prettige, duidelijke en laagdrempelige training waar iedereen wat aan heeft!

Ankie Verstegen
- KUK Wijdeven Inductive Solutions B.V.

De online marketing training van Maaketing was een opfrisser, maar ook met verrassende inzichten. Zeker ook enkele tips m.b.t. LinkedIn waren super. Door de online training ook reistijd bespaard. Hartelijk dank voor de training, ik ga er zeker wat mee doen !

Geïnspireerd en wil je ook aan de slag met marketing?